آنتی ویروس عشق
نویسنده : Arash - ساعت 13:20 روز چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,

رد پایت را میان برف پیدا می کنم
                                              از برایت همچنان امروز، فردا می کنم
لشکر عشق وجنون همراه، من آورده ام
                                              از برایت قطره های اشک دریا می کنم
یک نشان بی نشانه از نشانت کافی است
                                             گر نکردم من تو را پیدا چه بلوا می کنم
من پرنده یا خزنده در پی تو میشوم
                                              تا نیابم من تو را غوغا به دنیا  می کنم
می شوم باد صبا شاید که پیدایت کنم
                                            می وزم دور سرت عشق تو نجوا می کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: